onsdag 17. september 2008

Myndeutstilling!

Søndagen var det klart for Myndeklubbens Open Show, en liten koselig utstilling for bare mynder. Siden jeg tror jeg er en miniatyr-afghaner så ble jeg selvsagt med dit også.
Det ble en veldig koselig dag! Været var helt topp, og det var nydelig plen å løpe på, og dessuten var det masse andre mynder der også.

Onkel Stian og Onkel Keino skulle stille både Xander, Bowie, Suzie, og Tino. I tilleg skulle de stille en Irsk Ulvehund som heter Loke, og en mørk, vakker Whippet. Jammen godt de fikk trimmet litt!
Det gikk veldig bra, og alle koste seg.

Onkel Stian med den mørke Whippeten.

Onkel Stian med Tante Suzie.

Onkel Keino med Loke.

Onkel Stian med Loke.

Onkel Stian med Onkel Xander!

Da alle myndene var ferdige var det tid for "Barn og Hund", og DET er jo noe jeg liker! Jeg fikk låne Anna, og dermed fikk jeg også lov å gå i ringen. Jeg var overlykkelig over å få være med, og Anna var kjempeflink, og jeg gjorde også mitt beste. Vi vant! HURRA!

Onkel Stian viste Anna hvordan jeg skal stå.

Jeg og Anna står fint oppstillt.

Vi fikk masse skryt fordi vi var så flinke!

Etterpå var det loddtrekning. Mamma hadde siklet MASSE etter en slik rosa reisebag til meg, så hun hadde kjøpt masse lodd. Jeg håpet av hele mitt hjerte at Mamma skulle vinne den til meg!
Skjebnen ville det annerledes, for det ble Onkel Stian og Onkel Keino som vant den! Dermed ble den min likevel! Både jeg og Mamma var utrolig glade, og stolte over den flotte reisebagen!

Se! MIN SIN!!!

Jeg og Loke! Gjett hvem som vil være sjefen her!

Bare for å vise hvor stor han er, her er mamma og Loke:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Guuuuud så fin bag du har fått deg...RÅÅÅÅÅSA da..... Me want!!! Ser ut som dre hadde en fin dag på utstilling og at Prada er flink i rigen er det ingen tvil om... Gratulerer med barn og hund seier :)

Anonym sa...

Virkelig lekker den ulvehunden...!!!!!

Har du fått deg ny kjæreste Prada?

Eg vett ikkje kor neste alle de rosa loddene blei av...hehehe

Klem fra filletante Janne (om eg får lov)?

Anja sa...

Klart du får lov. Så lenge jeg får susse Loke så masse jeg vil. Hihi...

Anonym sa...

Hei! Så artig å finne bloggen din da :-) Så deg på Open showet til myndene i høst. Riktig så fin var du! :-)