lørdag 23. februar 2008

Dyretolk

- Jeg har vært en prinsesse fra før jeg ble født. De ventet lenge på å få meg.
(Vi ventet kjempelenge!!! Og siden det var en tispevalp vi ventet på, så snakket vi om Prinsessen som skulle komme til oss. Etter hun ble født kallte vi henne for "Prinsessebolla" fordi hun var så rund og god. Av og til kaller jeg henne Prinsesse Prada. Så Prinsesse HAR hun virkelig vært hele tiden.)

- Og de barberer meg. FY! Jeg liker det ikke. Står fint likevel og lar dete skje.
(Stemmer at hu ikke liker det, men står stille.)

- Jeg har masse meninger, og er veldig bortskjemt. (Aaaaaner ikke hva tolkeddama snakker om her altså???)

- Jeg ligger mykt. Deler seng. (Trallalalallla...)

- Jeg er veldig høyt elsket av folkene mine!!! (But of course!!!)

- Jeg skal avle. Og utstilling. (Vi har jo diskutert det en stund nå ja...)

- Noe med tennene i underkjeven. (Her fikk tolkedama en klar følelse av at det var noe med tennene i underkjeven... For to uker siden fikk vi vite at hun mangler to tenner der. SPOOKY!!!)

- Jeg er veldig nysgjerrig og leken! (Oh yes!)

- Eieforhold? (Tolkedama sa at dette ga ingen mening... Og lurte på om vi eide Prada, eller hadde henne på fôr, eller om vi hadde flere hunder?.... Jeg fortalte at vi har lånt en hund 1 mnd, og at det har vært snakk om å ha denne på fôr, eller del-eie.)

Og så sa hun noe som fikk tårene til å sile:

- Prada har et stort savn. Hun savner en stor hund. En med masse pels. Denne hunden hopper på en spesiell måte, slik at pelsen faller i ansiktet.
(C A R E S S !!!!!!!!!!!!! Herregud som jeg grein da....!)

- Jeg spiser noe syrlig, som jeg kaster opp av. (Gjett hvem som stjeler SILO i stallen da.... :plys: )

- Liker ikke bratte trapper. (Helt sant.)

- Matskålene mine står på kjøkken. De er veldig spesielle. (De er rosa, hjerteformete!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spennende, men allikevel skremmende så godt det stemte! Hvor fikk dere tak i denne dyretolken? Det hadde vært morsomt å prøvd.. :)

Men så fikk Chili med seg det siste avsnittet om de ROSA HJERTEFORMEDE matskålene til Prada, og lurer nå naturligvis hvor mammaen til Prada har kjøpt disse hen?

Eline & Chili :-)

Anja sa...

Det husker jeg ikke. Det er mange år siden jeg kjøpte dem. Hehe...