mandag 11. februar 2008

Gratulerer Sjonkel Bowie!


I helgen var det utstilling i Ølen, og Onkel Stian skulle inn dit med Sjonkel Bowie. Sjonkel Bowie er visst kjemnpefin, men fortsatt litt for tynn, så Onkel Stian var litt usikker på om han i det hele tatt skulle gidde å gjøre det.
Heldigvis så tok han til vettet igjen, og de var kjempefine da de gikk inn i ringen. Og der gikk det bare STRÅLENDE!
Sjonkel Bowie ble NORSK CHAMPION!!! HURRA!!!
Jeg er veldig, veldig stolt av han!

I tilleg så ble min venninne Betsy BIM med cert på lørdagen. Kun slått av sin egen kullbror!

Og så må vi ikke glemme lille Paul da, som var på sin første utstilling. Han ble BIR, og 4 BIG Valp. Gratulerer!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Anja! Kjempeflott blogg med masse fine bilder - jeg følger med ser du :)
Stilte du ikke Prada på lørdag?
Jeg så du tasset rundt med det trofaste kamera ditt på søndag, og lurte på om du hadde hatt lyst til å sende meg noen bilder på mail? :)
eline@staalesen.no

Skal du til Bø neste-neste helg?

Klemmer fra Eline (og Chili og Thea selvfølgelig også:)

Anja sa...

Klart jeg skal sende bilder :) Har noen av deg og Xander :)

Anonym sa...

Hjemmeisedn til pippi er nede... men se på utfordringen her http://www.blogtown.se/blog.php?id=pippi