fredag 21. september 2007

Haugesund sentrum

Jeg tok med meg Mamma, og den andre Anja og Foxy på bytur i dag. Vi gikk hele gågata frem og tilbake, og var innom en dyrebutikk på halvveien. Der luktet det veldig mye rart. De hadde en minigris der, jeg var ikke helt sikker på HVA det var, så jeg satt på armen til Mamma og logret.
Butikk-jenta syntes jeg var veldig fin. Ikke så rat, jeg hadde jo på med Dog&Gabbana genseren min.
I dyrebutikken hadde de 5 ildere også. De bodde i et stort bur på gulvet. Herregud så skumle de var!!! Luktet rart gjorde de også. Jeg likte dem ikke.
Foxy derimot, hun kunne nok GODT tenkt seg en tur inn i innhengningen til ilderne. Hi,hi...

Etterpå gikk vi bort til fontenene. Der har jeg jo vært før, men fortsatt var det litt underlig med alt det vannet. Mamma tok noen bilder av meg ved blomstene. Og etterpå ble jeg satt opp til "fiskerne", som er en statue i torgbakken. Det var MINST to meter ned, og det var egentlig ikke SÅ kjempekult å være der, men hva gjør man ikke for at Mamma skal få ta bilder. *sukk*
Mens jeg satt på statuen der, så trente Anja "kontakt" med Foxy.

Det var godt å komme i bilen igjen etterpå. Av og til elsker jeg buret mitt. Borte bra, men hjemme best!
Mens jeg koste meg i buret mitt kjørte vi til en annen dyrebutikk, for Mamma skulle kjøpe noen fisker. Vi har noen Guppyer hjemme, og hun har selvsagt tatt bilder av dem også.







1 kommentar:

Ann Kristin sa...

Ååååå, tenk, jeg er bestemor til en fotomodell!! Jeg er såååå stolt!! Dere tar jo så flotte bilder, men det må man jo nesten gjøre når man har en slik prinsesse i hus :) Men pass på så hun ikke får for mye prinsessenykker da! Da ser vi henne vel snart gatelangs med en chihuahua på armen :)