søndag 9. september 2007

Hundetreff i Førde

I øsende, pøsende regnvær fant Mamma ut at vi skulle på hundetreff i Førde. Jeg prøvde å late som jeg sov da vi skulle gå, men det funket ikke. Mamma er virkelig hensynsløs av og til!
Jaja, jeg lå i buret mitt i bilen, og håpet i det lengste at det skulle slutte og regne. Mamma hadde Paul Potts (opera), i cd-spilleren i bilen, og hun prøvde visst å synge duett med han. (Skrekk og GRU!!!) Jeg prøvde så godt jeg kunne å lukke ørene, men når Mamma synger så trenger lyden gjennom. Hun bør virkelig lære seg en "Hold KJEFT" kommando!
*Knuuurrrrr*

Vel fremme på samfunnshuset i Førde ble jeg litt mer optimistisk. Jeg traff endel hunder som jeg ikke har møtt før. Vi var 7 hunder, og 10 mennesker. Jeg vimset rundt og prøvde å vise at jeg-er-så-veldig-bitteliten-ikke-gjør-meg-noe-er-du-snill... Mamma lo, og sa at jeg skulle slutte og skape meg. Hrmf... (Jada, så banker jeg Grand Danois Betsy av og til, men hun KJENNER jeg jo. Disse hundene var ukjente, og derfor KJEMPESKUMLE!)
Selv om det regnet hele tiden, så var humøret på topp, både hos to, og firbeinte!

Det ble litt leking, litt trening, masse godbiter, og til slutt var vå så klissvåte at det var på tide å kjøre hjem.

Helen og Cinzano trener:

Meg, Foxy, og Anja
Morten og Martini.

En Cavalier som var med på treffet vårt.
Tore med sin Schäferblanding.
Doberman som var med.
Meg, og Mamma... To klissvåte stakkarser...
Cinzano går fint.


Ingen kommentarer: