tirsdag 3. juli 2007

Distriktstevne i sprangridning





Sist helg var vi i stallen og så på sprangstevne. Jeg er jo etterhvert en hund som er godt vant til stevner, så jeg tok det helt med ro. Folkemasser skremmer ikke meg, jeg synes bare det er morro med
folk!
Mari-Lene er bortreist på sommerjobb, så hun skulle ikke starte denne gangen. (Hun jobber på Tunge Hundepensjonat.)
Mamma hadde spurt Nora, som er venninne med Mari-Lene, om HUN ville starte Stina på stevnet, og det ville hun.
De skulle bare starte 60 cm, Clear Round, men det er spennende likevel.
Nora & Stina klarte det kjempebra, og fikk rosetten sin. Jeg var veldig, veldig stolt av dem, så jeg logret MASSE da alle klappet for dem.
Jeg traff en kjekk fyr som blanding av Akita/Border Collie. Han var kjempesnill!

På søndagen var Onkel Stian, Luke og Caress (Sesså) også med. Og utpå dagen kom Siwi & Zuki også! Det var kjempefint vær, og vi stooorkoste oss!
Innimellom gikk jeg tur med Nora. Og innimellom sov jeg i bilen. Stevner er fryktelig slitsomt! Alle skal jo fortelle meg hvor vidunderlig, nydelig, søt, bedårende, vakker osv... jeg er, så det tar litt på.
Etter stevnet kjørte vi hjem, og da lekte jeg med Caress og Zuki i hagen. Vi hadde det veldig, veldig gøy!!!
Jeg er en heldig lliten valp som har slike gode venner og familie!

Ingen kommentarer: