tirsdag 3. juli 2007

Får jeg presentere: Tobias!




Etter vi hadde vært i stallen i dag, så sa Mamma: Kom Prada, så skal vi kjøre opp til Ingvill og hente Tobias! HURRAAAA! Jeg ble kjempeglad, for han har jeg lekt med før.
Vi kjørte oppe til Ingvill, som bor like bak stallen, og hentet Tobias.
Han skal være hos oss i 10 hele dager, mens foreldrene hans er på ferie. Vi kommer til å få det KJEMPEGØY!

Da vi kom hjem løp vi rundt i hagen og hadde det kjempegøy! Plutselig kom en stor, svart hund hoppende inn til oss. Det var en Gordon Setter. Jeg ble så overrassket at jeg løp inn til Mamma & Pappa, mens Tobias kjeftet som en gal ute i hagen. Tobias har det bare i kjeften, for han gjorde ingenting mot Gordon Setteren.
Mamma fikk tak i den, og så ringte de til dem som eide han. Han hadde telefon nr på halsbåndet sitt. De bodde rett borti gata her. Han het Zico.

Ingen kommentarer: