mandag 22. juni 2009

Bjoafjellet

Hei igjen!
Beklager lite blogging i det siste, men det er altså ganske travelt å være prinsesse! For ikke å snakke om hvor travelt det er å være skogstroll! Jeg blir rent sliten av alle pliktene mine.

For et et par helger siden så dro vi igjen inn til Bjoafjellet for å gå tur. Det var meg og Mamma, Anja, Foxy & Bølle-Paul, pluss de to minste ungene til Anja som heter Tage & Are. Det var nydelig vær, og vi storkoste oss!

Og som vanlig så hadde Mamma kameraet med seg. Hehe...

Bølle-Paul i farta!

Jeg tar en pust i bakken.

Vi er en fin gjeng!

Anja ... Hun bare ER sånn.

Våt, møkkete, og lykkelig. Hihi...

Lite fossefall.

Elvis, Bearde Collie på 7 mnd som vi traff ved elva der vi hadde pause.

Etter en stund kom det noen hester også som skylle kysse elva "vår".

Jeg og Mamma på broen.

Den minste bukkene bruse, og det fæle trollet. Hahahaha....

Frihetsgudinnen, avdeling Bjoafjellet... hahahaha....

Ingen kommentarer: