fredag 12. desember 2008

Utstillings-året 2008

Hei igjen godtfolk!
Det har vært lite blogging i det siste, og det er rett og slett fordi det skjer utrolig lite for tiden. Dagene går, og jeg og Mamma har pyntet til jul. Tenk, at det snart er jul! HURRA! Lurer på hva jeg får?
Og etter julen står et nytt år for døren... Mon tro hva det bringer?

Nå i 2008 har jeg vært på en god del utstillinger, og jeg er veldig forøyd med resultatene mine så langt. Jeg har reist fra Kristiansand i sør, til Tromsø i nord.

Mine resultater fra 2008:
(Mangler 1 stk CK på veggen der, for den klarte Onkel VimseStian og glemme å få med seg fra Nesbyen.)

Og et par NKK sløyfer har jeg også fått med meg i 2008:

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei

Vi vil ønske dere ei riktig God jul og et fremgangsrikt nytt år!

Hilsen Marthe, Tassa & Extra