lørdag 20. desember 2008

Gave i posten!

I dag skjedde det noe spennende. Vi fikk en pakkelapp i postkassen vår. Både jeg og Mamma var kjempespente på hva dette kunne være, for vi ventet ingen pakke nå. Vi suuuste ned på posten, og Mamma løp inn og hentet pakken vår.

Pakken var lang, og flat. På baksiden sto det avsender kennel Shandor. Det er den kennelen jeg ble født på. Det er nok et svææært julekort, sa Mamma. Jeg logret og var selvsagt helt enig! Av og til når jeg er enig med mamma får jeg godbiter, så det kan lønne seg å være veldig enig med Mamma min!

Mamma åpnet pakken, og kikket forundret på den. Der lå den største, fineste sløyfa jeg har fått i mitt liv! Og på den sto det følgende: BESTE CHINESE CRESTED FRA KENNEL SHANDOR 2008!
I tillegg fikk vi en kalender, med bilde av en helt alldeles nydelig puff: MEG!

Mamma ble rimelig blank på øynene, og jeg synes det var den beste gaven EVER!!! Snakk om å ha verdens beste oppdretter! Hun er alldeles enestående!

Mamma har hengt det på veggen, slik at ALLE kan se hvor flink jeg har vært i 2008!

1 kommentar:

Myndene sa...

Gratulerer så mye PRADA og Anja!!! Det var jo kjempe bra. Ble nesten litt rørt nå. Masse julehilsener fra Myndene i Tananger...