onsdag 22. august 2007

Fjelltur på Bjoa

I går fant mamma, og den andre Anja`en på at vi skulle kjøre til Bjoa og gå tur på fjellet. Været var nydelig, og vi hadde en super tur! Anja hadde med seg Foxy, og siden Onkel Stian hadde jobbet natt, så hadde Mamma med seg Caress & Luke i tillegg til meg.
Vi kjørte opp til toppen av Eikås-bakken, og parkerte der. Så gikk vi langs tur-veien som går innover fjellet. Caress måtte vente i bilen, for hun har nettopp hatt en betennelse i foten, så hun skal bare ha 15 minutters tur.
Vi andre hadde det kjempegøy! Jeg løp rundt alle steder, og snuste og sniffet på alt mulig.


Utsikten bak oss da vi gikk fra bilen.
(På andre siden av sjøen skimtes Stord.)

Jeg smiler til kameraet! :)

Sånn ser man ut etter 5 minutter på fjelltur.
Ikke mye som minner om utstillingshund her nei... Hehe.

Jeg fant! Jeg fant!


Luke vil ha sjokolade...

Luke fikk IKKE sjokolade. Hehe...

Foxy tigger sjokolade hos Anja.

Skogstrollet Prada. Hi,hi,hi.

Luke, Mamma, meg, og Foxy har tatt en liten pause.

Mamma har nettopp ødelagt kameraet sitt. Man ser på hele holdningen at hun er kjempepissesur! *fnis*

Kaldt, frisk fjellvann!

Foxy koste seg også i det høye gresset!


Gjennsynsglede!!!








Ingen kommentarer: