tirsdag 19. mai 2009

Stallvenner

Hei igjen godtfolk!
Som de fleste nok sikkert vet, så er jeg i stallen hver eneste dag. Der er det av og til kjempegøy, og de siste dagene har virkelig vært kjekke. Jeg har møtt to nye venner!

Forleden dag traff jeg luringen Oskar! Han var en svart eventyrblanding, og hadde like mye energi som meg. JIPPI! Vi løp rundt på ridebanen, og hadde det sinnsykt morsomt! Siden det snart skal være landsstevne i dressur, så var det mange mennesker på banen for å sette opp reilen, og for å vanne banen. Jeg og Oskar (og et par menneske-jenter) løp gjennom vannslangen mange ganger!

OSKAR!





Og så har jeg plutselig funnet ut at i kjelleren i huset så bor Kaja. Hun er en Beagle, og hun elsker å få besøk. Jeg er god venn med henne, for det står alltid mat nede hos henne. Hihi....


Hei Kaja, skal vi leke?


Siden Kaja står i bånd, så har jeg fullstendig kontroll på leken. Hihi...
Oskar var dessverre bare på besøk i stallen viste det seg, men det var gøy så lenge han ver der. Kaja bor der, så hun skal jeg leke masse med!

1 kommentar:

Bente Bach Sørensen sa...

Hei hei Mammen til luringen her;) Der er Oscar med C :)
Kjekt å se andre har hatt glede av han :)

Bente