fredag 31. oktober 2008

Får jeg presentere: BOBBY!

Hei igjen, godtfolk!
Jeg har ikke glemt dere, men jeg har det så travelt om dagen at jeg rekker ikke skrive så masse som jeg vil. Jeg og mamma er i stallen nesten hver eneste dag, og jeg storkoser meg! Skal nok snart skrive et blogginlegg om livet i stallen også, men akkurat i dag har jeg funnet frem noen bilder av min gode venn, Bobby!

Bobby er en morsom fyr! Han har hverken 4 bein, logrende hale, pels eller noe annet av det som virkelig teller her i livet. Hadde han vært en hund, slik som meg, så hadde han vært heeelt mislykka altså!
Men Bobby er ingen hund, han er en fugl! En vaskekte Rosen-kakadue, på 1 år, faktisk.

Det er Onkel Stian og Onkel Keino som eier han. Mamma prøvde å ta noen bilder av meg, og Bobby sist vi var hjemme i Stavanger. (Ja, vi kaller Homsingham Palace også for "hjem" nå.)
Jeg og Bobby hadde da altså et skikkelig leke-kick. Selvsagt UNDER spisebordet, bare for å gjøre det vanskelig for mamma å ta bilder. Hihihi...

Jeg lar bildene tale for seg selv...




7 kommentarer:

Anonym sa...

Så stilig! En hund og en papegøye som leker. Det har jeg ikke sett før.

Numi sa...

Tøft vennskap da;) Tipper fuglen er sjefen i forholdet?

Anonym sa...

Moro og se at du stadig får nye venner :) En fugl kan brukes til så mangt, bare vær forsiktig så du ikke knekker nakken på vesle bobby....! Kos dere masse nå i høsten og oppdater litt oftere, er jo her hver dag å ser etter nyheter :)

Klems!

Anonym sa...

Se på navnet mitt.... ja er vel ikke så langt fra sannheten... hahahaha

Anja sa...

Hahaha Stinar faktisk. *Ler seg fillete*

Anonym sa...

heisann Prada...lenge siden nå ja...hihi

Eg vil nå kalla Bobby for en topptrent kamp-papegøye...hihi

Hilsen Loke Og NiTara

Anonym sa...

Homsingham Palace *ler*

Du er utfordret i bloggen vår ;)

Hilsen Marthe